لیزر موهای زائد پا
نوشته شده توسط : saba

داشتن پاهایی زیبا، صاف، براق و بدون موهای زائد، آرزویی دیرینه است. خیلی از افراد دوست دارند که زمانی که لباس کوتاهی می‌پوشند، پاهایی یکدست و بدون مو داشته باشند تا دیگر به شلوارهای جورابی یا جوراب‌های بلند نیاز پیدا نکنند. اما مسئله اینجا است که اصلاح موهای زائد پا فرایندی وقت‌گیر و دشوار است. اصلاح موها با استفاده از تیغ و ژیلت ممکن است باعث ایجاد زخم در پاها شود و زیبایی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. با این کار جای موها نیز باقی می‌ماند و باعث از بین رفتن صافی و براقی پاها خواهد شد.

لیزر موهای زائد پا برای چه کسانی مناسب است؟

هر فردی که از سلامت عمومی برخوردار باشد و به بیماری خاصی مبتلا نباشد، می‌تواند موهای زائد پای خود را لیزر کند. انجام این عمل برای همه افراد با هر نوع پوستی و هر رنگ مویی مناسب است. تنها زمان و میزان اثرگذاری آن متفاوت خواهد بود. لیزر موهای زائد پا بر روی موهای تیره و پوست روشن بهترین نتیجه را خواهد داشت. اما اثرات این روش در افرادی با موهای قرمز، بلوند یا خاکستری کمتر است.

نکته دیگر اینکه لیزر موهای زائد بر روی پوست همه افراد نتیجه یکسانی نمی‌دهد. به همین دلیل پزشک قبل از شروع جلسات اصلی بر روی بخشی از پوست شخص تست لیزر را انجام می‌دهد تا مطمئن شود که لیزر روشی اثرگذار برای او است. اگر لیزر بر روی موهای فرد موثر باشد، نتایج آن کاملا تضمینی است و بعد از چند جلسه، شخص دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد خود ندارد. به‌طورکلی افرادی که به بیماری‌های پوستی مبتلا هستند یا در ناحیه پاهای خود زخم باز یا حساسیت دارند، نمی‌توانند از لیزر موهای زائد پا استفاده کنند.

نتایج لیزر موهای زائد پا تا چه زمانی باقی می‌مانند؟

لیزر موهای زائد پا عملی با ماندگاری طولانی است. در بعضی افراد با یک دوره لیزر موهای زائد دیگر رشد نخواهند کرد و نتایج آن تا مدتی طولانی باقی خواهد ماند. اما در بعضی دیگر ممکن است نیاز به تکرار دوره‌ای جلسات لیزر با فاصله‌های کمتر وجود داشته باشد. البته این تکرار دوره‌ای نیز معمولا چند سال طول می‌کشد. بنابراین با یک دوره لیزر برای چند سال از شر موهای زائد پا خلاص خواهید شد. با انجام این عمل رشد موها کمتر خواهد شد و تکرار آن نیز باعث کندتر شدن سرعت رشد موها می‌شود. به همین دلیل با هر بار تکرار دوره، مدت‌زمان ماندگاری نتایج بیشتر خواهد شد.

 

مزیت‌های لیزر موهای زائد پا :

  • نتایج این عمل برای مدتی طولانی باقی می‌مانند.
  • برخلاف دیگر روش‌های از بین بردن موهای زائد، لیزر درد ندارد و باعث ایجاد زخم یا بریدگی نیز نمی‌شود.
  • لیزر موهای زائد پا به پوست آسیبی نمی‌رساند و در مواردی می‌تواند باعث افزایش کیفیت پوست نیز بشود.
  • لیزر موهای زائد پا روشی سریع و کم دردسر برای خلاص شدن از شر موهای زائد است.
  • دیگر هیچ‌گاه مجبور به استفاده از روش‌های وقت‌گیر و دردآور از بین بردن موهای زائد نیستید.
  • زیباتر شدن پاها باعث افزایش اعتمادبه‌نفس فرد می‌شود و به جذابیت او می‌افزاید.




:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: